Hali!

Hali!Örülök,hogy itt vagy és remélem tetszik a történet, amelyet irok.DE! ez csak egy kitalált történee, semmi sem igaz belőle.Ennek ellenére remélem tetszeni fog :) puszika :*

Chat

Friss kommentek

  • Nebula // ~Ann~Szidke: hat nem igy van mert nekem ez a resz mar nagyon reg megvan a gepen csak nem volt idom felrakni...m... (2008.11.18. 18:01) »3•Ez tetszett ^^«
  • Nebula // ~Ann~Szidke: koszke :) de folytatas nemtom miko lesz mert kell egy csomot olvassak :S (2008.09.05. 20:29) »2•Anyaaa!!!«
  • ▄▀▄▀▄EviKee▄▀▄▀▄: jujj egyet értek Zitával jobb mint az elöző xD naon várom a kövit :D ügyes vagy ^^ Pussssz (: (2008.08.13. 16:13) »1•Devil«

Milyen nap van?

Linkblog

»2•Anyaaa!!!«

2008.09.05. 10:45 - Nebula // ~Ann~Szidke

•A szobánkban•
 -Na?Mit mondott?-kiváncsiskodott Mónika,a szobatársam és barátnőm.

 -Azt,hogy viselkedjek, mert nem akármilyen családhoz kerülök.-én unottan.

 -Miért, kikhez kerülsz?

 -Nem mondhatom meg.Bocsy, de megtiltotta.

-És te mióta tartod be a szabályait?-pimaszkodott Mónika.De igaza volt.Sosem tartottam be a szabályait.

 -Hát...mondjuk csak ezt az egyet.Nem akarok akkora bajba kerülni, hogy ne tudjak kimászni belőle.

  -Ok.-sóhajtott Móni lemondóan.-Akkor megint nem látlak egy ideig.-folytatta kis szünet után.-Szerinted meddig fgsz ott maradni?

  -Nem tudom.Most még körülbelülre sem tudom.-gondolkodtam el.Tényleg nem tudtam medig fogják birni.De nem hittem, hogy túl sokáig.Az első család 1 hétig, a második 2 hétig, a harmadik pedig egy hónapig birta.Ki tudja mi lesz most...

•Két hét múlva•

  -Devil!Gyere már!-kiabálta Alex.Ő volt a fuvaros fiú.Ő vitt el minket az örökbe fogadó családokhoz.

  -Jövök na!

  -Tudom,hogy nem szereted ezt a sok költözködést, de nem az én hibám, hogy adoptáltak.

  -Tudom, tudom.Na jó.Menjünk.-száltam be a kocsiba a többiek mellé.

  -Indulás-és indultunk xP

  Először a kicsiket tettük ki.Mindenki nagyon boldog volt, mikor kiszállt az autóból.Én valahogy sosem tudtam örülni ilyenkor.

  -Na, megérkrztünk.-nyitotta ki az ajtót Alex.

  -Kösz.Még találkozunk.-nevettem

  -Hát...ahogy téged ismerlek...lehet.-nevetett Alex is-Na én kell menjek.Szia.Jó légy!

  -Ne beszélj hülyeségeket!-ötlöttem ki a nyelvem.

  -Na szia.-és elhúzott.Én pedig a ház felé vettem az irányt.
 
  •Kop-kop•-kopogok az ajtón

  -Jövök!-hallottam egy hangot közeledni,majd nyilt az ajtó. - Öhm...helo.Segithetek? - nyitott ajtót egy magas, fekete hajú srác, tehát Bill :)

  -Helo!-és egy kicsit arrébbtolva Billt az ajtóból, becipeltem a bőröndömet.

  -Öhm...te meg mit csinálsz?-lepődött meg.

  -Behozom a cuccaimat.Miért, minek látszik?-magyaráztam kicsit nagyképűen.xP

  -De...de...anya!!!-tört ki Bill, mire én lepődtem meg.

  -Miaz?Mi történt?-jelent meg Simone, majd Gordon, majd  kis késéssel Tom.-Á.Szervusz.-jött oda hozzám Simone.-Kicsitt későbbre vártalak, de sebaj.-mosolygott.

  -Na de...ki ez?-mutatott rám Bill, még mindig meglepődve.

  -Kösz...-néztem rá unottan.-Nevem is van.

  -Na.Nehogy összekapjatok.-csititott Simone.-Mindenki jöjjön be a nappaliba-és bevonultunk a nappaliba xP.Simone maga mellé állitott, a többiek pedig leültek.

  -Na szóval.-kezdte Simone.

  -Igeeen?-egyszerre a család 3 férfitagja.

  -Ő a családunk új tagja.-mutatott be Simone és elmagyarázott mindent.

  -Tessék?!?!-egyszerre az ikrek a magyarázat után.

  -Hö.Szép fogadtatás.-én

  -De...de...-Tom, de nem tudta befejezni.

  -Bemutatkoznál?-fordúlt hozzám Simone.

  -A nevem Annelise Koch...vagyis az volt...-én

  -És hogy szólithaunk?-Simone

  -Devil-mire mindenki nagy szemekkel mézett rám.-Mivan?-én értetlenül.

  -Öhm...semmi köze az Devil-nek az  Annelise-hez.Miért hivjunk igy?-Gordon

  -Majd megtudjátok-vigyorogtam,mint egy devil x)

  -Ok...akkor Devil...-egyeztek bele mindannyian.

  -Fiúk, mutassátok meg Devilnek a szobáját...-Simone

  -Az melyik is lenne?-Tom

  -Jajj persze, ti nem tudjátok.Bill szobájával szemben lévő.-Simone

  -Ok.-majd Bill felkapta a bőröndömet és elindult az emeletre, Tom pedig követte.Én is utánuk indultam, makd mikor felértem Bill lerakta a bőröndömet és...

  -Ez lenne az-mutatott unottan az ajtó felé.Mindkettőjükön látszott, hogy nem örülnek nekem.

  -Kösz...-majd benyitottam.-Te jó Isten!!!-léptem egyet hátra sz ajtóból...

A bejegyzés trackback címe:

https://devil.blog.hu/api/trackback/id/tr1649433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.09.05. 11:09:24

naon sokat kellet várni a részre,de megérte
naon jó lett
naon-naon-naon-naon-... ügyi vagy
várom a kövit
puxy :)

Lexíí (törölt) · http://lexyke.blog.hu 2008.09.05. 19:12:29

wháá bazz...folytatást!! :P *-*
ez kibaszottul jó!! :D
pussa^^

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.09.05. 20:29:47

koszke :)
de folytatas nemtom miko lesz mert kell egy csomot olvassak :S


süti beállítások módosítása