Hali!

Hali!Örülök,hogy itt vagy és remélem tetszik a történet, amelyet irok.DE! ez csak egy kitalált történee, semmi sem igaz belőle.Ennek ellenére remélem tetszeni fog :) puszika :*

Chat

Friss kommentek

  • Nebula // ~Ann~Szidke: hat nem igy van mert nekem ez a resz mar nagyon reg megvan a gepen csak nem volt idom felrakni...m... (2008.11.18. 18:01) »3•Ez tetszett ^^«
  • Nebula // ~Ann~Szidke: koszke :) de folytatas nemtom miko lesz mert kell egy csomot olvassak :S (2008.09.05. 20:29) »2•Anyaaa!!!«
  • ▄▀▄▀▄EviKee▄▀▄▀▄: jujj egyet értek Zitával jobb mint az elöző xD naon várom a kövit :D ügyes vagy ^^ Pussssz (: (2008.08.13. 16:13) »1•Devil«

Milyen nap van?

Linkblog

»3•Ez tetszett ^^«

2008.11.16. 18:55 - Nebula // ~Ann~Szidke

 -Miaz?-lepődött meg Tom, majd benézett,Bill pedig követte a példát.

 -Na jó.Megértem, miért hátrálsz.-értett egyet Bill.

 -Ja.Én is.-csatlakozott Tom.

 A szoba tiszta rózsaszin volt.Egész életemben utáltam a rózsaszin, kislányos dolgokat, most meg tessék:egy tiszta rózsaszin szoba.-_-'

 -Öhm...Anya!-kiáltott hirtelen egyet Bill.

 -Miaz?-kiáltott fel Simone.

 -Van egy kis...vagyis nagy baj.-folytatta Tom a kiabálást.Ez tetszett^^Megértették, hogy nekem egyáltalán nem jön be az a rózsaszin szoba.xP

 -Mi a baj?-jött fel Simone.

 -Öhm...a szoba.Nem akarok válogatós lenni, de...-de az ikrek a szavamba vágtak.

 -Hogy adhattál neki rózsaszin szobát?-akadt ki Bill.

 -De...-szólalt volna med Simone, de nem hagyták :P.

 -Az isten szerelmére!17 éves!Nem 7! 17! -vágott közbe Tom.

 -Igazuk van.-jelent meg Simone háta mögött Gordon.

 -Ok.Leszavaztatok.És igazatok van.Na jó.Akkor segitsetek kihordani a kocsihoz a bútorokat.Visszavisszük őket és kicseréljük.-mosolygott Simone.

 -Ok.-mindenki egyszerre. majd elkezdtük hordani a bútorokat.Simone hivott egy költöztető-kocsit, majd bepakoltunk s indulás.Kicseréltük a cuccokat, majd irány haza.Hú de fura...haza.Pff...Az volt a szerencsénk, hogy Simone ismerte a főnököt az üzletben ahol vásárolt igy könnyen kicserélhettük a bútorokat.

 -Na?Tetszik?-kérdezte Gordon, miután végeztünk a szoba berendezésével.

 -Aha.Mostmár jó.-huppantam le az ágyra.(hogy milyen lett a szoba azt képzeljétek el magatoknak xP)

 -Akkor jó.-mosolygott Gordon, majd kiment.Hárman maradtunk.Én és a két "bátyám"

 -Öhm...ha jól látom ti nem igazán örültök nekem.-törtem meg a csendet.

 -Jaj, nem.Csak...csak hirtelen jött.-magyarázkodott Bill.

 -Ahogy láttam ti nem tudtatok az érkezésemről.

 -Hát nem.-Tom, majd újra csend lett.

 -Különös....ha nem örültök nekem akkor miért fogadjátok el Simone döntését?Miért nem lázadtok fel?-kiváncsiskodtam.

 -Öhm...-néztek egymásra az ikrek, majd vallat vontak és - Nem tudjuk.Pedig igazad van, fellázadhtnánk.-felelt Tom.

 -Fura...most hogy mondod...tényleg igazad van...de tényleg nem tudom miért nem ellenkezünk...-gondolkodott el Bill.

 -Aham...-majd ujra csend lett. -Körbevezettek?-törtem meg újból a csendet.

 -Öhm...persze...Gyere.-Bill, majd körbevezettek.

Később

 -És akkor ha jól értettem, akkor ez a te szobád.-mutattam az enyémmel szemben lévő szobára, miután a ház többi részét már megmutatták.

 -Igen.-válaszolt Bill.

 -Akkor...Ez a tied?-mutattam a Bill szobája melletti szobára és néztem Tomra.

 -Igen-kaptam a választ.

 -És akkor az milyen szoba?-mutattam az én szobám melletti szobára.

 -Az a vendégszoba.-Bill

 -A tied is ilyen volt, mielött "családtag" nem lettél.-Tom.

 -Aha.Na jó.Mostmár ismerem a házat is.Még csal az kell, hogy ....

 -Gyerekek!Gyertek enni!-hallottunk Simone hangját a konyhából.

 -Na ez kellett.-fejeztem be a mondtatot, mire az ikrek nevetni kedtek.Lementünk kajálni, majd mindenki elment a dolgára.

  na igen...q.va rég nem irtam :D ... bocs de őszintén megmondom, hogy nem volt kedvem...ez van...de most van rész és ez a lényeg vagy nem?xP...kövi nemtom mikor lesz de nem hiszem h túl hamar mert jönnek a dogák és kell tanuljak xS...na ennyi...puszka:*

A bejegyzés trackback címe:

https://devil.blog.hu/api/trackback/id/tr18772287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lina 2008.11.16. 19:56:53

és akk még te mondtad Lexynek, h a 30 nem tom hányadik része hasonlít a tiédre csak a hirtelen költözés miatt? tudod hány blogban van ilyen fordulat? rengetegben..
most Lexy megírta a 33.részét, amibe azt is leírta, h az új szobája rózsaszín lett és mennyire nem tetszik neki.. erre te a nap végére megírod ugyanazt.. szánalom..

Nebula // ~Ann~Szidke 2008.11.18. 18:01:20

hat nem igy van mert nekem ez a resz mar nagyon reg megvan a gepen csak nem volt idom felrakni...most az lesz a reakciod h na persze de nem zavar ha nem hiszed el mert ez teljesen logikusnak tunik de nem igy van:nem Lexy tortenetérol masoltam
ha meg ismernel akkor tudnad h en azt a komit nem gondoltam komolyan es azt sem gondoltam komolyan h rolam masolt Lexy, az csak egy vicc volt de mivel nem ismersz ezt nem is tudhattad szal semmi baj....ez van en is igy reagaltam volna
es persze azzal kapcsolatban is igazad van h sok sztoriban van ilyen fordulat
na azt hiszem ennyi es remelem ezzel le is zartuk a konfliktust mert nem igazan szeretek ilyesmirol vitazni
azert orulok h olvasod a blogom es hat ezen a reszen kivul remelem tetszik a tortenet eddig(mert meg nem igazan volt semmi erdekes benne)
na ennyi

puszika mindenkinek :*

(aki meg belem akar meg kotni az most kosson belem ha lehet :P)


süti beállítások módosítása