Hali!

Hali!Örülök,hogy itt vagy és remélem tetszik a történet, amelyet irok.DE! ez csak egy kitalált történee, semmi sem igaz belőle.Ennek ellenére remélem tetszeni fog :) puszika :*

Chat

Friss kommentek

  • Nebula // ~Ann~Szidke: hat nem igy van mert nekem ez a resz mar nagyon reg megvan a gepen csak nem volt idom felrakni...m... (2008.11.18. 18:01) »3•Ez tetszett ^^«
  • Nebula // ~Ann~Szidke: koszke :) de folytatas nemtom miko lesz mert kell egy csomot olvassak :S (2008.09.05. 20:29) »2•Anyaaa!!!«
  • ▄▀▄▀▄EviKee▄▀▄▀▄: jujj egyet értek Zitával jobb mint az elöző xD naon várom a kövit :D ügyes vagy ^^ Pussssz (: (2008.08.13. 16:13) »1•Devil«

Milyen nap van?

Linkblog

»1•Devil«

2008.07.29. 18:19 - Nebula // ~Ann~Szidke

 -Devil!-hallottuk valaki kiabálását, aki a hang után Mrs.Bauer lehetett.

 -Megint bajban vagy-állapitotta meg Mónika, visszatartva a nevetést.

 Hát igen.Ez vagyok én.Bemutatkoznék.A nevem Annelise Koch.Legalábbis most.Becenevem Devil.Árvaházban nőttem fel, ahol mindenki ismeri már a Devil nevet.Mindenki igy szólit.Nem véletlen.Bajkeverő tini vagyok, de annyira, hogy már 3 család küldött vissza az árvaházba, aminek az igi, vagyis Mr.Wolf nem igazán örült.Mindenképpen meg akart tőlem szabadulni.Nem csodálom, hiszen  az árvák többségét 12 éves korukig mind elvitték az árvaházból,én meg már 16 vagyok.Na de térjünk vissza a bemutatkozáshoz.175 cm magas , barna hosszú hajú, csinos lány vagyok(ego 4 ever xD).Kedvenc műfajom a rap,hiphop,de ha rám nézel akkor biztos te is rájössz xP.

 Na de vissza a történethez :)

 -Devil!Gyere ide!-hallottuk újra Mrs.Bauer reketes kiabálását.Mrs. Bauer volt a z egyik felvigyázónk és ő volt a nevelőnk is.50 körüli szipirtyó.(xD).

 -Igen, Mrs.Bauer?-léptem be a mosdóba, ahol a vizes földön ülő Mrs Bauert találtam, a fején a felmosóval.Ááá!Qva röhelyes volt x).A nevetést visszatartva újra megszólaltam.-Mit keres maga a földön, a felmosóval a fején?

 -Neked tudnod kéne!-nézett rám márgesen-Ezt is te csináltad-mutatott körbe a vizben úszó mosdóban.

 -Nem tudom miről beszél.-de már majdnem elröhögtem magam.

 -Ne tagadd!Tudom, hogy te csináltad!-mérgelődött, de hiába , mert most az egyszer nem én voltam xP

 -Bárcsak én csináltam volna- s nem birtam tovább, elnevettem magam.

 -Mond meg mit csináljak veled?!Már akkora vagy,hogy megbüntetni sem tudlak!Ide figyelj!Fejezd be ezeket a hülyeségeket, mert ha nem...

 -Akkor mi lesz?-pimaszkodtam, mire ő csak megrázta a fejét.

 'Gyülekező a Nagyteremben!'-hallottuk az igi hangját a hangosbemondóból.Ez a ketyere (amit mellesleg ki nem állhattam...mentom miert de nem szerettem xP)azért kellett, mert az épület óriási volt.4 emelet és olyan hosszú és kanyargós folyósók, hogy mig elértem az egyik végéból a másikba rendesen elfáradtam xD.S egy csomó lépcső szal ha először jársz az épületben akkor biztos eltévedsz xP

 Na jó.Térjünk vissza.Indulás a Nagyterembe.És hogy miért?Minden hónap első szombatján kihirdeti az igi, hogy kiket fogadnak majd 2 hét múlva örökbefogadni.

 •A Nagyteremben(gyűlésterem)•

 -Fiúk, lányok!Bizonyára mindannyian tudjátok, hogy miért vagyunk most itt-kézdte a beszédet az igi,amelyet már kivűlről fújtunk , mert minden alklommal ugyanazt papolta el-Ma megtudhatjátok, hogy kik fogják elhagyni köreinket két hét múlva.És most a perc amelyet annyira vártok.

 -Már aki...-gondoltam magamban és...

 -Hogy Devilt idézzem 'már aki'-nézett rám szúrósan,az igi, pedig nem hallhatta, hogy mit mondok mert magamban mondtam xP...De 16 év alatt volt alkalma megismerni xP.-Nos, akikre két hét múlva új élet vár...Valeria Roth, Robert Hansen, Tamara Lange, Aaron Gold, James Carte és ... és Devil-nézett rám.Az én nevemet még csak egyszer mondta ki egészen(a valódit).Akkor, mikor először adoptáltak, de nem is sajnálom, hogy csak Devil vagyok, mert az Annelise-t nem szeretem.

 Az igi még tartott egy kis "hegyibeszédet" majd elmonda, hogy ki melyik családhoz fog kerülni.De engem kihagyott.Nem tudtam miért, de késöbb behivott az irodájába.Lehuppantam a székbe, majd az igi hozzákezdett.

 -Devil, idefigyelj!Egy nem akármilyen család kért téged.Biztosan ismered a Kaulitz vagy a Trümper nevet.

 -Kaulitz?Biztos, hogy oda küld?Miért akarja megkeseriteni annak a családnak az életét?-gúnyolódtam.

 -Hidd el, én nem akarom, de ők mindenképpen téged akarnak.Annak ellenére, hogy tudnak a múltadról, a viselkedésedről.

 -Aha-én unottan.-Szóval akkor 2 hét múlva Kaulitz leszek?

 -Pontosabban Trümper.De ha ők megengedik akkor Kaulitz Trümper, vagy Kaulitz is lehetsz.HA megengedik-hangsújozta az igi.

 -Oks.Értettem.Ennyi?-kérdeztem, mert nem tudtam elképzeli miért nem emliti meg a mosdós esetet.

 -Ennyi.-nézett értetlenül, mire felnéztem a mellette álló Mrs. Bauerre, aki csak picit megrázta a fejét, jelezve,hogy az igi nem tud a mosdós esetről.

 -Ok.Mehetek?

 -Mehetsz-sóhajtott az igi.-De senkinek sem mondhatod el, hogy hova kerülsz.Megértetted?

 -Igenis-szóltam vissza pimaszul az ajtóból.

 Na.Ez már valami.A Kaulitzok, vagyis Trümperek biztos unatkoznak mostanában, hogy engem kérnek.De ott sem maradok túl sokáig.Ahogy magamat ismerem...nem fogják túl sokáig birni velem.

A bejegyzés trackback címe:

https://devil.blog.hu/api/trackback/id/tr64591401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.08.11. 14:51:23

én vok az legelső olvasod :)
naon tetszik ez a story,sokkal jobban,mint a másik
és igen tényleg nem olvastam még ilyen storyt
naon ügyi vagy
szal grat. kiváncsian várom a folytatást
puxy :*

▄▀▄▀▄EviKee▄▀▄▀▄ · http://binarylove.blog.hu 2008.08.13. 16:13:45

jujj egyet értek Zitával jobb mint az elöző xD naon várom a kövit :D ügyes vagy ^^ Pussssz (:


süti beállítások módosítása